piątek, 22 lutego 2013

22 Feb 2013



oficjalny zwiastun






TAK, TO JUŻ DZIŚ ! Premiera filmu "LAST MINUTE" :D
Od seansu dzielą mnie jakieś 3h i już nie mogę się doczekać chwili, w której zasiądę na fotelu z tabliczką czekolady, paczką żelek i butelką gazowanego odrdzewiacza :D
Pewnie część z Was ma już ten seans za sobą :) Ja jestem bardzo ciekawa czy moje przeczucia co do filmu są słuszne.
*miejsce akcji - EGIPT - chyba lepiej być nie mogło <3
Ja ze swojej strony chciałam Wam gorąco polecić wypad do Egiptu ! słońce, plaża, piękne Morze Czerwone, cudowne fary koralowe, tętniące nocą ulice i kluby oraz wiele, wiele więcej !
ps. nigdy nie przypuszczałam, że będę tam wracać co roku, tak więc uprzedzam, że ten kraj UZALEŻNIA ]:->
a oto kilka zdjęć z mojego osobistego raju :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz